Cinderbloom

2011-03-30
15:39:09

Jippie!
Nu fungerar min blogg igen, verkade som om det var något fel på hela blogg.se. Ett tag kunde man inte heller logga in.
Jag har kommit hem till Neo ganska nyligen, sitter och dricker kaffe och tänkte hitta på något att göra. Hans bror är också här nu och dom sitter och fixar nå datagrejer.
Skrev jag att engelska nationella gick bra? Nå, i alla fall så gick det bra! Vi fick MVG både jag och min klasskompis och läraren sa också att det var nog det bästa engelska nationella speaking hon hört eftersom vi pratade hela tiden och inte bara satt tyst. Fast jag tror nog att hon ljög ;)
Jag har också fått mina omdömen idag, kan ju skriva upp hur jag ligger till i varje ämne för skojsskull :)

Datakunskap - MVG
Engelska A - MVG
Estetisk verksamhet (Bild) - VG
Idrott och hälsa A - G
Matematik A - VG
Medicinsk grundkurs - MVG
Vård- och omsorgsarbete - MVG
Människan socialt och kulturellt - MVG
Svenska A - VG

Rätt så fantastiskt. Har nog aldrig haft såhär bra omdömen någonsin, förut var det IG varning på varannat ämne osv, men nog lyckades jag alltid få en-två MVG:n ändå på något vis. Nöjd och stolt är jag i alla fall!

 

Jag klarade det!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: