Cinderbloom

2011-03-18
18:33:13

Jag blir ännu mer tokig!


Ja, jag vet att jag bloggar jätte mycket idag, men just nu håller min hjärna på att sprängas! Neo sitter i ett rum, hans kompis som ska sova här ihelg sitter i ett annat, och jag i ett annat. Alla dörrar är öppna, och både Neo och hans kompis har på musik, samtidigt som tvn är på och det bara strömmar ljud från alla håll och kanter! Känns verkligen i öronen att dom inte klarar av det, eller är det bara jag som överdriver?
Det är i alla fall något jag verkligen hatar, mycket olika ljud på samma gång. Som om man sitter på ett tåg och lyssnar på musik, hör ett gäng ungdomar sitta och skrika några rader bort samtidigt som en unge sitter och bölar för fullt framför en. Blä, vad ljud är jobbigt!

Jag har suttit och designat min blogg nu hur länge som helst, testat lite olika grejer och kom fram till det som det är nu, för tillfället. Imorgon blir det säkert en helt ny design, vem vet? Men förändringar är kul!

Nu ska jag lägga mig ner och vila lite framför Simpsons. TV6 är typ det enda jag tittar på...

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: