Cinderbloom

2011-03-23
08:42:41

I väntan...
Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja, som si sådär 40 minuter.. Blä. Vaknade rätt så tidigt idag och duschade på morgonen i helt lugn och ro, skönt. Idag ska jag fara hem till Neo såklart efter skolan. Tror jag ska tvinga honom att städa lite för hans kompis ska komma och sova hos honom en natt och det ser ut som.. ja ett vanligt hem för en ung man som bor ensam. Borde egentigen ta och städa mitt eget rum men det har jag aldrig tid med, och jag är typ ändå aldrig där.
Skulle igår göra hål i örat igen men jag hittade ingen som kunde göra. Affären där de har brukat göra hade slutat och på en annan affär var just den som gör hål i öronen borta.. Åh..
Neo skrev just på msn att han skulle gå och sova, idioten har väl varit uppe hela natten igen.. Jag som trodde att han hade varit duktig och vaknat tidigt o allt men nej... 

 

Harry Potter filmen vi såg igår var rätt så bra, spännande var den i alla fall! Beundrar fortfarande författarinnan för att hon har så himla bra fantasi!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: