Cinderbloom

2011-03-19
21:05:23

Helluuu
Sitter och stör mig på att Neo spelar wow.... Argh. Min wow tid har tagit slut men jag vågar inte säga det till honom för då går han direkt och betalar en månad till, och han får inte lägga ner så mycket pengar för mig. Unga arbetslösa jag har inte direkt råd att lägga ner pengar på wow. :)
För ett tag sedan var vi ute och träffade en vän till mig som inte jag har träffat på flera månader, det var riktigt roligt! Hon har flyttat till en grannstad osv så vi har inte hunnit träffats. Så idag har jag träffat två kompisar på en och samma dag, oj, det är faktiskt inte varje dag det händer!
Gud vad jag känner mig taskig när jag aldrig riktigt är med mina kompisar mer, visst hänger jag med dom ibland men det blir som riktigt aldrig tid över. Är ju alltid hemma hos Neo och så, så jag och kompisarna glider isär, känns som om man inte ens vill träffas så mycket mer. Sen finns ju de kompisar som blir jättesura eftersom jag inte är med dem 24/7 som jag var förut, och sen finns det de kompisar som förstår och vi är lika nära även fast vi inte träffats på flera månader, det är riktiga vänner tycker jag.
Jobbigt det där med förhållanden och kompisar, det ska alltid bli en massa tjorv. Sen är man ju såklart rädd att man blir till slut ensam kvar. Det är faktiskt en sak som jag alltid har varit rädd för, ensamhet. Brukar få panik när jag tänker att jag ska vara helt ensam någonstans utan att ha någon att prata om. Stackars de människor som verkligen är ensamma.

Aja, nu blev det här ju en massa depp snack... xD God natt i alla fall!



Vänner v.s förhållande, vem vinner i slutändan?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: