Cinderbloom

2011-03-19
16:33:50

Gött med Godis!
Hejsan hejsan!
Har just kommit hem till Neo efter ett besök hos en kär vän. Satt där och tog igen saker man missat och snackade lite skit om allt och inget, härligt. :)
Pappa hämtade mig därifrån och vi for och köpte gooodis, som jag sedan smugglade med mig hem till Neo, hihihi. Godis är gott, men jag kan inte äta mer än några stycken sen mår jag illa. När jag var liten kunde jag äta hur mycket som helst! Jag och en kompis spenderade alla våra pengar på godis, vi köpte en gång bara godis för över 400 spänn! Galet va? Och vi åt allting samma dag. Det tokigaste var att mannen som ägde affären bara sa att vi skulle köpa mer, för alla pengar vi hade, medans jag föreslog att vi kanske skulle spara lite pengar. Men nog var det ändå värt det, vi var lyckliga i alla fall den dagen!

Nu ska jag umgås lite med Neo istället för att bara blogga hela dagen :D
Ha en bra Lördag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: