Cinderbloom

2011-03-31
20:17:58

Göööääärlz

 

Haha, nu sitter jag här med min kompis, Mia får hon heta! Vi sitter hemma hos Neo med hans borsa, Neo satte sig och spelade, duuuuh.... Vi har druckit några öl, och Neos brorsa lagar mat till oss, lyx!

Vi sitter och lyssnar på låten Kings of Leon - Pyro, vet inte om jag har hört den förut men på min lista är den i alla fall!

Annars så gör vi inte så mycket, sitter och spelar ett kortspel som heter "Hur fan visste du det" och chillar bara... Kanske ska jag låta Mia gästblogga lite?

 

tjoho, nu dricker jag öl med min kompis hära , hade inte tänkt så men nu blev det väl ändå .. så ? ;D höhö :D men imorgon är det fredag och mer öl på schemat som gäller , för oss alla antar jag ;D men det var väl bara det ? öl , öl och öl och imorgon mer öl :D

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: