Cinderbloom

2011-03-16
16:22:18

Gäspeligäsp!




Idag är det en trött dag... Var uppe igår med pojkvännen och hans mamma samt hennes man och tittade på Sagan om Ringen. De fortsatte se andra delen men då hann jag redan somna.
Trött var man hur som helst på morgonen när man vaknade, och till skolan skulle man också, så jag ringde och sjukanmälde mig.
Ja, jag vet, jag är ruggigt lat men ibland tycker jag att man får sjukanmäla sig någon dag om året bara för att ta det lugnt en dag! Förut skolkade jag hälften av alla dagar, det här året har jag bara varit borta två dagar, including idag, så det tycker jag i alla fall är bra. :)
Idag tittade vi på den sista Sagan om Ringen filmen, lika bra som alltid. Har sett dem allihopa så många gånger men man kan nog aldrig bli less. Pojkvännens föräldrar tyckte också att filmerna var bra, det var första gången de såg dem.
Vad jobbigt att säga pojkvännen hela tiden, jag ska komma på ett namn till honom. Nog för att han såklart redan har ett namn, men bloggen är ju anonym som sagt. Hmm.... Jag kommer inte på något just nu...
Kanske ska skriva lite mer om migsjälv då, jag är ganska självisk måste jag erkänna. Jag går ettan på gymnasiet, på omvårdnadslinjen. Egentligen skulle jag inte ha börjat på gymnasiet men jag tänkte testa och skickade in gymnasieansökan (eller vad det nu heter) i sista sekund. Och det är jag glad för! Jag har aldrig trivats så bra i skolan som jag gör nu.
Fast jag ska nog gå passa på att bajsa nu när alla försvann och handlade härifrån, återkommer någon gång i framtiden!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: