Cinderbloom

2011-03-28
15:17:34

Äh
Äh, han började göra nå jobbuppgifter så jag bloggar väl lite mer då! :) Jag fryser, faktiskt, har ingen långärmad och inte heller några strumpor, så det kanske inte är så konstigt? Jag brukar faktiskt aldrig gå barfota, däremot händer det många gånger att jag går ute på sommaren med bara strumpor.
Ååååh, kan det inte bli sommar snart snälla värld?

Angående låten jag började skriva på så är jag inte så himla taggad. Texten blev inte så som jag ville, men det kan man ju ändra. Huvudsaken är att jag får in texten så att jag kan få en melodi, sen kan man slänga in vadfan man vill. Ganska härlig känsla ändå att göra en helt egen låt, det är en så stor frihet och man kan skapa den precis hur man vill. Men det är ju också det svåraste, att ha så mycket frihet.

Jag blev sugen på att träna yoga! Det är så härligt, fast inte såndär hård yoga, vill träna såndär ruggigt slö yoga med härlig musik så att man bara får glida bort, lite som dans. Wonderful!

 

Och så vill jag ha ett hur på en tropisk strand, med grönt vatten, dricka grön te... Äta nudlar, levande ljus, rökelser... Kanske borde jag flytta till Kina? Eller Japan? Fast där skulle jag ju bli en radio när det är så mycket radioaktiviteter där, men det är ju bra med radioaktiviteter? Stödja radion!

 

Nej, jag skojja bara. Stackars de i Japan, nu sprids radioaktiviteterna tydligen till Sverige också genom fisk som vi får från Japan, har jag hört.

Tänka sig att det händer så mycket tråkigt i världen, det är som om världen är skadad. Någonting någongång gick väldigt fel och det här är början på konsekvenserna, som en rad med domino-block. Varje block är en naturkatastrof, tillslut finns inga kvar och inte heller världen. Jag hoppas bara att inte vi behöver uppleva världens slut, och inte mina framtida barn heller. Fast egentligen så tror jag att världen kan gå under medans vi lever.

 

Det är en av mina största rädslor just det där, att sitta och vänta på att världen ska gå under, en hjälplös situation. Alla hjälplösa situationer är hemska, tänk att bli kidnappad och våldtagen, bränd levande, och det finns inget du kan göra för att slippa det. Huj...

 

Nu vill jag kramas! Hejdå!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: