Cinderbloom

2011-06-03
16:50:14

Något roligt
Kanske ska skriva något roligt också hit på bloggen någon gång :D

 

Jag har just kommit hem från stan, jag slängde snabbt på mig nå acceptabla kläder tidigare och fpr med mamma för att äta kinamat. Kändes sådär halvfräscht när jag bara legat i sängen i två dar typ att fara ut bland folk. Hann inte duscha eller något heller. Vi var också på Ica en sväng och handlade allting klart till Söndag, för då tar jag ju konfirmationen och vi tänkte fika och äta gott osv. Har redan fått presenter såg jag :)

 

Fan blev hyfsat stressad över det där jobbet nu, men skitsamma. Jag får helt enkelt skita i att dra till Norge, vilket känns sådär som en stor sten som slog ner på mig, men så är det. Sen får jag väl bara jobba, och vara  så som jag skrivit på ansökan. Synd att man inte får dricka på jobbet, alla skulle vara mycket trevligare. Hoppas bara att allt går bra, det är ju inte som att man dör av att vara lite utåtriktad och sugen på att göra nya saker.

 

Ja, till konfirmationen ska vi ha smörgåstårta, och två andra tårtor, en chokladtårta och en cheesecake med hallon-något på. Mamma skulle baka allt förutom smörgåstårtan för den skulle min systers man göra, jag måste såklart också hjälpa till, hoppas jag. :) Sen har hon bakat nå mintchoklad-kakor tidigare som var skitgoda. Sen täntke vi göra renrullar, och nå saltsnacks och sen kanske äter vi någon lyxig kycklingmiddag. Låter väl hur bra som helst? :D Allting går förhoppningsvis inte åt då för jag fyller år också tre dagar senare så då kan man äta av det som belv över då, så slipper man göra om allting. Nog för att jag inte firar min födelsedag så hårt mer, bara inom familjen mest. Tror inte att jag ska göra alls något speciellt då, kanske bara gå och äta med Monica eller Mia om någon av dem är sugen eller något sådant litet. Vet inte riktigt ännu..

Egentligen skulle jag vela fira min 16-års dag som de gör på MTV, ni vet det där "my supersweet 16". Ser ju så himla underbart att ha sådär äkta lyxfest bara för en enda person. Sen när alla får egna bilar och en massa skit, det är ju synd att man inte lever i en sån rik familj. Nog för att de flesta där är bortskämda idioter. Så man är ju ganska glad att man inte vuxit upp i en rik familj :) Nog för att de finns de som lever i rika familjer och ändå inte rä bortskämda vilket är bra, men ja ni fattar föran! xD

 

 

 

Haha, gulligt! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: