Cinderbloom

2011-06-04
18:35:12

Nagellacks-lack

 

Om jag ska nämna något jag verkligen suger på så är det att måla naglarna.

Jag kan aldrig vänta tills nagellacket har torkar klart före jag börjar plocka undan allt nagellack och filar och sådant, och då förstör jag naglarna direkt. Och sen lyckas jag alltid bli pissnödig efter att jag har målat naglarna och så ska man börja öppna sina tajta jeans med nymålade naglar och torka sig... Helt skit.

Nu verkade det att det gick hyffsat bra ändå, jag sitter ju bara och skriver, då pajjar man ju inte naglarna så mycket.

Fyfan vad det blåser ute! Det är helt sjukt! Träden ligger snart ner på marken eller något. Hörde att det hade varit typ en orkan i Boden idag? Kanske den kommer hit också, hoppas verkligen inte det. Är skiträdd för såna saker :D

 

Jag har ganska nyss kommit från bastun också, så nu har jag skrubbat ansiktet, glömde skrubba kroppen och rakat benen och skrubbat fötterna osv... Sjukt jobbigt att gå och duscha ibland, man måste ju göra minst tio olika saker. Skulle vara så mycket skönare att bara vara kille och använda såntdär shower gel-shampoo som är tvål och shampoo i samma så är det ju bara ett jävla medel som man ska skita ner sig med (dåligt val av ord..).

Ikväll måste jag bara fixa ögonbrynen och håret, sen behöver jag fan inte göra något mer idag, sköönt!

 

 

Mina ögonbryn är faktiskt en sak om migsjälv som jag aldrig har tyckt om. Dom är så svåra att fixa för de syns jättemycket eftersom de typ är helt svarta, och sen är jag skitdålig på att noppa dem.. xD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: