Cinderbloom

2011-06-13
23:03:30

Naaaglar, wiiee!

 

Har just målat mina naglar, har faktiskt målat dem fyra gånger idag! Först tog jag bort mitt ljusrosa nagellack för jag tänkte testa det gula som morsan köpt, lite tveksam var man ju, liksom gult? Man ser ju sjuk ut med gula naglar. Men jag testade, och ja, man såg sjuk ut...

Ändå så såg det snyggt ut nu på bild...

Sen tog jag bort det, kanske borde ha vant mig vid det först. Jag hade också fått ett guldnagellack, var lite mer skeptiskt mot det faktiskt, målade ena tumnageln och tog bort det direkt. Borsten var för det första hur liten som helst, och färgen var hur jäkla ful som helst. Hur kan man gå runt med mörkguld-färgade naglar? Siiick... aja, jag tyckte i alla fall inte om det.

Sånhär ljus-guld-färgad nagellack skulle ju inte sitta helt fe,l va? :D

Sen målade jag naglarna med en såndär french manikyr färg, och det blev ju helt snyggt, men jag förstörde allt direkt eftersom jag aldrig har tålamod att vänta tills det torkat innan jag går och typ.. gräver mig i naveln. Så jag tog bort det också... Och sen målade jag helt enkelt naglarna ljusrosa igen.

 

Så det var historien om mina nagellack idag.

Och för er som verkligen läste allting:

Grattis!! Ni har vunnit ett pris för att ha läst det mest otroligt intressanta i hela världshistorien! :D

 


Kommentar:
#1: sstalker

Tack för priset, känns fint! (för övrigt känne rjag mig extremt mycket som en stalker eftersom du skrev ditt inlägg cirka tre minuter sedan, bra timing av mig!)

2011-06-13 @ 23:09:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: