Cinderbloom

2011-06-01
09:41:33

Idag åker vi!
Idag ska vi åka iväg och tälta, det regnar ute och det lät som att det åskade tidigare också. Men äsch! Nog får det förfasiken duga! :D Sitter bara och funderar på hur man ska göra med allting, eftersom mamma blev så misstänksam igår att vi skulle dricka där borta så måste jag slänga mitt dricka till någon klasskompis ifall att morsan skulle få för sig att gå igenom min väska. Sen så måste jag och farsan fara och handla och plocka upp två klasskompisar och sedan kunna fara dit till seskis, en av klasskompisarna är en kille och farsan är lite överbeskyddande när det gäller killar, men det ska nog bra.

Är lite nervös och stressad över alltihopa, men jag blir ju förfan nervös över om jag ska åka till stan eller något... haha, nervösa jag.

Äh nu orkar jag fan inte skriva något mer idag, ha det roligt alla mina fans för det ska jag ha idag! ;D

 

Liten bild..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: