Cinderbloom

2011-06-07
18:18:04

Hejsan!
Har spelat sims hela dagen så jag är helt less... Orkar inte göra något just nu ändå, ska bara njuta av den sista lediga dagen.
Jag pratade med Neo och det blir nog så att jag åker till Norge om typ lite mer än fyra veckor :D Fast han kommer hit redan om lite mer än tre veckor, yeey!! :D Känns igen sådär overkligt att vi ska träffas igen.
Wow, Kisse har lärt sig att han inte får ligga och sova på mitt täcke utan måste ligga på överkastet :O Nyss hoppade han bredvid mig och jag sa bara "Nej Kisse, dit!" och pekade med fingret så gick han direkt dit! Duktig katt! :D Är det nu man ska berömma honom?
Morsan verkar fortfarande lite halvsäker på att om jag ska fara till Norge, eller det hon mest tänker på är nog att jag kommer vara där över en vecka och egentligen skulle hon nog bara vela att jag skulle vara där några dagar. Det förstår man väl på sätt och vis, fast är man bara där några dagar så hinner man inte umgås så värst eftersom Neo jobbar hela tiden också. Tur är ju att han har wow som jag kan spela på! Och sen kan jag ju ta nycklarna och springa runt i stan och försöka prata norska till folk :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: