Cinderbloom

2011-06-03
10:20:32

God morgon!
Börjar känna mig lite mer som en vanlig människa nu, har orkat tvätta bort sminket och borstat tänderna, duktigt! Fast jag känner mig fortfarande för lat för att t.ex dra på stan och köpa en klänning som morsan ville, hon ville även att jag skulle städa mitt rum men usch fyfan jag gör det senare... >.< Har också en hel stor svart sopsäck med grejer från våran klassfest som jag måste packa upp och in i skåp & lådor..

Neo ringde och väckte mig! :D Han hade åkt över till Sverige för att göra några grejer, snacka om att man blev glad. :) Jag snackade om morsan om att när jag ska åka dit osv, då fick hon även veta att vi slutar skolan först den 17:e och hon blec helt förstörd. Hon sa att "ingen unge ska ju gå i skola på sommaren!". Och nä... det ska man väl inte men den 10:e känns inte heller helt som sommar ännu? Fast jo det gör det, inte vet jaag!!! >.<

Igår åt jag jättemycket och sådant som jag egentligen inte får, men jag var bakis så det är helt ok enligt mig! Började med att käka två stora tacos, sen drack jag en flaska läsk, och mycket mjölk drack jag också, en varm macka med prickig korv och philadelphia, köttbullar och pommes + jäääättemycket vatten. Konstiga var att när jag skulle äta en bit av en sockerkaka med glassyr på så kunde jag inte äta mer än två tuggor, det var sådär halvgott men jag började bara må illa. Fast jag har aldrig tyckt så mycket om sötsaker just som kakor, tårtor och kex. Hellre äter jag mackor som snacks, eller salta kex med mögelost. Helst käkar jag smörgåstårta eller chips.
Alltså är jag mer utav en salt-person än en socker-person.. :D

 

Vilket konstigt slut detta inlägg fick ;S

Komiskt att jag slutade med just ordet salt och en bild på salt när jag tidigare idag läst om salt på en blogg, utan att jag menade det alltså.

Alltså att jag skrev om det och inte läste om det.

Salt..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: