Cinderbloom

2011-06-22
18:49:35

Flyg!
Chaachaaa bloggen!
Ligger just nu hemma i sängen, har kommit hem för ett par timmar sen från jobbet, en rätt så tråkig dag idag faktiskt. Pratade med Neo över msn och tänkte börja kika lite på flygbiljetter, usch vad mycket byten det blir när man bor i en liten skitstad utan flygstation. Flygen tar drygt fyra timmar allt som allt och tågen tar minst 15 timmar, så helst flyg va? Om jag tar flyg så måste jag först åka till Oslo, sen därifrån till Stockholm och sen hem, ungefär samma sak med tåg. Tjorv... Sen finns det ju de flyg som åker direkt från Neo till Stockholm så det blir bara ett byte, men de flygen åker på morgonen och jag kan inte åka föränn efter tre eftersom Neo jobbar, bahh... xD Stressigt, tjorvigt och skit. Så jag tar det där med flygbokningen någon anann dag.

 

Här har det föresten regnat nu tre dagar i sträck, fast idag tror jag att det slutade. Skulle bli finare väder imorgon men sen skulle det visst regna resten av veckan igen.. Fin sommar!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: