Cinderbloom

2011-06-19
22:23:19

Dam dam dam
Halvligger i sängen och tar det lugnt, ska snart börja sova, ska ju jobba imorgon! :D Det blir mitt första jobb, eller ja jag hade ett litet jobb som reklamutdelare en gång men jag gav upp efter en timme. Denna gång ska nog inte bli likadan :D Och sen är Mia på samma jobb som jag så man jobbar inte heller ensam.

Idag har jag bara spelat sims hela dagen... lite sådär halvtråkigt men jag vill komma vidare :D Jag håller på och spelar igenom en hel stor släkt, just nu är jag på den tredje generationen tror jag... Hur man nu ska veta vilken generation man är på. Har i alla fall duschat idag, tack gode gud. Kände mig som en uteliggare på en sophög förut, smutsigt hår, fettigt ansikte, smutsiga kläder osv... Man måste väl ha såna dagar också ibland :)

Kan inte prata med Neo ikväll heller, han spelar. Jag drömde att vi bodde ihop någonstans ute på landet, men hans ex (någon helt random tjej) börja jaga oss och ville mörda oss, så vi gömde oss på vindan, har drömt om samma vinda förut i någon mardröm, och sen tror jag att vi lyckades döda exet istället. Värsta läskigt det var :D

Bree goes psycho ex-girlfriend in my dreams.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: