Cinderbloom

2011-06-05
21:54:39

Då var man konfirmerad!

Och väldigt, väldigt mätt...

 

Idag tog jag konfirmationen runt tre-tiden, det gick helt okej bara att man visst hörde min röst rätt mycket när vi sjöng eftersom det inte var någon annan som typ sjöng och det lät helt förjävligt? Alltså min röst inte de andra. Sen var jag typ helt knallröd när jag stod där framme och sjöng, var så jävla nervös, och sen satte jag mig ner då när man inte fick sitta ner. Men annars så gick det bra!

Min pappas två systrar och ens man kom också hit, och sen var min syster och hennes familj och min gudmor här. Vi fikade en massa, morsan hade bakat två tårtor och båda tårtorna vad helt gaaaalet goda. Sen hade syrrans man bakat en smörgåstårta som var skithög och hur jävla god som helst :D Yey, lyckat med den delen i alla fall!

Jag fick smycken av mamma som present, SNÖ, halsband, en ring och ett armband. Sen har jag fått pengar, en riktigt fin klocka, smink och kläder och ja... Vem fan bryr sig? xD Fina presenter i alla fall allting! :)

 

Kisse, min stackars älskade katt som egentligen är min systers pojkväns katt har fått mask i rumpan :( Vi försökte mata i honom ett maskpiller med en bit kött men det funkade inte så farsan tröck in ett piller i halsen på honom, det funkade ju men usch vad hemskt det var att se det. Fast det var ju inget farligt och inte skadligt för katten men ändå... Han har varit i bråk också nyligen, alltså Kisse och inte pappa, så han har typ ont överallt, jamar mycket när man tänker ta upp honom osv så jag har inte vågat röra honom så mycket. Stackarn.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: