Cinderbloom

2011-06-16
14:47:26

Blahblah
Just målat naglarna, måste ju ha fiiina naglar för skolavslutningen. Det blev att duscha också. Spelade lite gitarr också för ett tag sen, gick helt bra. Känns inte så intressant mer det där med gitarren, fast det blir säkert att jag spelar ibland. Känner mig helt snurrig just nu, ingen aning om varför. Har ätit också så det kan ju inte bero på det, säkert all nagellackslukt som gör mig hög eller något. Borde noppa ögonbrynen och sminka mig men jag orkar inte göra det nu, gör det senare.

Sitter just nu och väntar på att Neo ska komma online, han slutar jobbet om en kvart så jag har ju ett tag att vänta. :D Jag tror att morsan har börjat röka igen, säkert bara för att jag har rökt sen har hon blivit sugen, hon som hade varit utan i flera månader... Har lite dåligt samvete. Men vad ska man göra, om jag skulle vara lika gammal som henne skulle jag inte bry mig om jag rökte, tror jag. Fast såklart vill man ju hålla hälsan uppe så länge som möjligt och röker man när man är äldre så dör man väl ändå i förtid. Skit det där med cigaretter ändå, helt onödigt. Men röker man ibland så spelar det ingen roll tycker jag, men när jag får barn så ska jag inte röka. Och nu har jag ju redan gudbarn så man kanske ska börja sluta :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: