Cinderbloom

2011-06-18
17:12:29

Bakisdag
Blev ändå lite bakis fast jag inte drack sådär jättemycket igår, rätt åt mig eller? Har ätit en massa skitmat idag och mer är på väg, morsan skulle köpa godis och hamburgarbiffar, fast vi tänkte köra på sojabiffar, är det nyttigare än vanliga köttfärsbiffar? :D
Sitter och mår lite halvilla... Ont i magen osv. Fast det kanske beror på jordgubbarna som vi har köpt, morsan blev visst dålig i magen av dem.

Så idag ska jag bara äta godis och ligga i sängen, ska nog se Inception eftersom alla säger att den är bra, och sen vill inte Neo se den med mig för han har redan sett den så det passar ju bra att se den nu när man väl är ensam då. :)

Sen har jag också beställt tvillingboken som jag skulle köpa till min systers tvillingars dop. Tror det blir jättebra, fast man kanske ska köpa något annat fint också. Man fick skriva en hälsning i boken, alltså till dem från mig, visste inte vad man skulle skriva egentligen. Först skrev jag bara "Lycka till på eran väg genom livet", tänkte att det är väl ett gulligt vist ord att ge till barn. Men sen hittade jag en mening från en dikt och tyckte den var bättre:"Jag önskar dig inte en stenfri väg, men jag önskar dig kraften att gå den". Är rätt så taggad inför dopet, måste bara komma ihåg att träna på dikten som jag ska läsa.

 

Nu tror jag att morsan kom med godis! :D

-och ja, jag bantar. Men det är ju förfan lördag ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: