Cinderbloom

2011-07-12
12:26:03

Roadtrip
Tänkte lägga upp lite bilder från våran (min och Neos) roadtrip till Norge. Skitiga mobilbilder men det är det jag för nöja mig med för tillfället :D

Första dagen då vi körde hittade vi en katt i himlen, ser ni?

 

Mjau in the sky! :D

 

Vi hittade ett ställe där man kunde hyra stugor, det enda lediga de hade var en stuga för fem personer, men den kostade bara 600 kr för en natt så vi tog den. Fanns kök, dusch och allt sådant :D Väldigt mysigt. Men en skitdålig bild som jag tog, orkade inte ta så mycket bilder då vi var rätt så trötta.. ;)

 

Andra dagen, vi antingen var i Norge redan eller på väg, kommer inte riktigt ihåg. Men det var väldigt fint! Skitmycket berg och sådant :D Borde ha tagit mer bilder egentligen men jag var för upptagen med att glo själv.

 

Vackert? :)

 

Vi hade en riktigt mysig roadtrip, kul att köra längre sträckor ibland, om man nu har kul sällskap :D Förra året hade vi en roadtrip från Stockholm eftersom Neo jobbade där då. Får se vilka platser vi får roadtrippa från och till i framtiden :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: