Cinderbloom

2011-07-28
06:05:44

Hallååå! :)

Sitter här hemma hos en kompis klockan sex på morgonen... Västa feeling!..... Har nyss varit och ätit på den enda macken som är öppen just nu, tog nå jävla skräpmat, gott var det i alla fall men orkade inte äta allt.
Kompisarna är packade och snackar en massa skit, orkar inte egentligen lyssna på det, skulle bara vela fara hem och sova, men hem är 9 km härifrån och jag ids inte ringa någon som ska hämta mig. Och sen blir kompisarna sura för att jag drar, och jag har alla grejer hemma hos Mia.

Så det känns ju sådär just nu... Men jag har haft en rolig kväll i alla fall och mött nya människor, t.o.m ett par killar från Italien! :D

(ids inte ladda upp någon bild eftersom jag inte är på min dator, smög mig in på killens dator som vi är hos..)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: