Cinderbloom

2011-07-30
00:11:47

HAHAAA!

Känner mig helt knäpp just nu, ganska så trött tror jag. Har varit uppe sent och druckit nu två dagar i sträck, igår var dock inte senare än tre tror jag men i Onsdags var jag ute ända till klockan åtta på morgonen! Helt sjuukt.. Skrev ju ett inlägg då på morgonen, haha :D

Nåja, det var nog festande för min del, i alla fall på ett tag. Min lön är också helt slut typ, har kvar hundra kronor typ. Haha, men det känns bra, jag har nya kläder som jag inte ens hunnit använda och jag har ätit gott och druckit gott, så allting gott slutet gott! :D

Min mobil har också gått sönder, tappade den två gånger i sanden och nu är displayen helt fucked. Mobilen funkar annars helt vanligt tror jag men det har väl kommit sand eller nått under displayen och man kan ju inte öppna upp hela mobilerna nu för tiden. Hittade en gammal Nokia 3310 men vi har ju såklart inte kvar laddaren till den så jag kan inte använda den heller. Får väl ta och gå på Nokia service eller något.

 

Om lite mer än två veckor så kommer Neo hiiit! :D Yeeey! Så ska han vara här en vecka och sen åker han igen. Har suttit och chattat med honom och pratat genom mumble ett tag, har ju inte hunnit prata med honom alls typ efter att jag har farit därifrån, bara sms:at.

 

Aja... Jag laddade ner ett yogaprogram från appstore, fyfan vad dåligt! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: