Cinderbloom

2011-07-18
14:08:51

Good morning Norway!

Klockan är två och jag har just vaknat till liv. Vaknade ur sömnen runt halv elva och började se på en film, A beautiful mind hette den och den var faktiskt ganska bra. Har just sminkat mig och klätt på mig, så nu ska jag bara underhålla migsjälv i en timme och sen kommer Neo hem! :) Får se vad vi hittar på.

 

Satt föresten just och tänkte att vafan, jag är i Norge, ett helt nytt land (som är nära Sverige och kanske inte skiljer sig så mycket) men det är ändå ett annat land och jag har inte sett så mycket utav Norge. Och nu när jag ändå är här så måste man väl njuta av det? Så kanske jag tvingar Neo att åka med mig till en stad här nära som är lite större och hitta på något där? Man behöver egentligen inte ens göra något speciellt, bara titta omkring och njuta av det. Jag tycker det är så himla skönt när man är i en ny stad, man känner ingen! Man kan gå runt i stan och inte behöva bry sig att man stöter på någon person man träffade förra helgen och skämde ut sig totalt framför, man behöver inte bry sig om att säga hej till folk som man känner sådär halvt. utan man kan bara gå runt, vara sigsjälv och göra vad man vill.

 

Fast ändå börjar jag känna en gnutta hemlängtan nu. :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: