Cinderbloom

2011-07-06
14:15:44

Frågor & svar
Hej, hej!! Alla lägger ju upp en massa frågor på deras bloggar om allt möjligt, typ vart deras mobiltelefon ligger osv. Själv tycker jag att alla sådana frågor är jättetråkiga att läsa och brukar inte orka läsa mer än en, men själv tycker jag de är roliga att göra! Tänkte att jag skulle göra några frågor hit, men eftersom detta är en anonym blogg så kan jag ju göra det hela lite fräckare och bara ha sexfrågor! Kanske borde göra en sexblogg istället..?


1. Hur gammal var du när du blev av med oskulden? - Hade just fyllt 13
2.
Vart är den bästa platsen du haft sex på? - Sängen tror jag.. haha det är ju skönast med kuddar o allt :D
3. Har det hänt något roligt när du haft sex, berätta? - Ja, både jag och killen råkade somna samtidigt.. xD Sen vaknade vi efter ett tag och fattade ingenting och typ fortsatte. (vi var rätt så fulla)
4. Vilken ställning gillar du mest? - Beror på.. missionären och bakifrån är nog mina två favoriter :D
5. Har du haft trekant någon gång? -  Nej
6. Har du haft sex med någon av samma kön? - Nej
7. Hur många har du haft sex med? - Fem
8. Hur ser den snyggaste killen du haft sex med? - Skogsmulle..
9. Har du tänkt på någon annan person när du haft sex? - brukar inte tänka på personer över huvudtaget
10. Om du fick välja att ha sex med en kändis, vem skulle det vara? - Ingen aning
11. Har dina föräldrar hört/sett när du haft sex? - Nej :D
12. Har du haft sex när andra varit inne i samma rum? - En gång! Min pojkväns brorsa låg däckad på golvet :D
13. När du tycker någon är dålig i sängen, vad gör du då? - Sover i smyg
14. Skulle du kunna ha sex med någon full person? - Jodå men tycker det är skönast nykter
15. Har du haft sex med någon på fyllan? - Ja
16. Har du haft sex med någon du ångrar? - Ja, typ alla utom min pojkvän som jag har nu xD
17. Hur gammal är den äldsta du haft sex med? - Vet inte riktigt exakt, kanske 22? Och jag har varit 14 eller något.
18. Vem hade du sex med senast? - Pojkvännen
19. Är du sugen på att ha sex just nu? - Njaaee...
20. Tycker du det är viktigt att bli av med oskulden med någon speciell? - Alltså det är väl det mest gulligaste att förlora oskulden med någon man verkligen tycker om men.. aa..

Porriga frågor:

21. När hade du sex senast? - Igår kväll ;)
22.
Vem är den bästa du har haft sex med? - Pojkvännen ;)
23. Vem är den sämsta du har haft sex med? - En kille som jag utnyttjade för öl, kände ingenting vad han höll på med och en gång tror jag faktiskt att han sa att han t.o.m älskade mig mitt i allt.. ;S eww!
24. Har du haft sex med någon kompis? - Nej
26. Var du kär i alla? - Nej
27. Är/har du varit en player? - Var väl lite lättflörtad och ölsugen ett tag...

Har du haft sex i:

Ett badkar/dusch? - Ja
På ett tak? - Nej
En toalett? - Ja
I en skog? - Ja
I en säng? - Ja
I en husvagn? - Nej
I en bil? - Nej
Hur många seriösa förhållande har du haft? - Ett
När kramade du någon senaste? - Idag
Saknar du någon speciell nu? - Nej
Har du svårt att bli kär? - Vet inte riktigt, ganska svårt tror jag ändå.. :D
När kysste du någon senast? - Nu
Ångrar du det? - Nej?
Är du singel? - Nej
När fick du en komplimang senast? - Vet inte, pojkvännen ger mig komplimanger hela tiden så det är svårt att hålla koll. :)
Har du träffat någon internetperson? - Nej det tror jag väl inte :D Kanske?
Vem vill du ha sex med? - Det du ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: