Cinderbloom

2011-07-23
09:01:18

Blev väckt

Blev väckt runt sju tiden av en spindel som kröp på mitt ben, kvar blev bara två spindelben efter att jag slog till den så jag vet inte riktigt hur stor den var. Såg direkt när jag vaknade en svinstor spindel som kröp på golvet, har aldrig sett en sån stor spindel här, smällde till den med en sko och kunde sedan inte somna om. Hur fan kan en spindel komma in under täcket och börja krypa på benet? Är de inte rädda för människor, i alla fall lite grann?

Nu är jag rädd för att den stora spindeln som jag såg har lagt spindelägg någonstans i mitt rum.. Som jag tidigare har skrivit här på bloggen så har min äldre syster bott i samma rum som jag gör nu, och en soffa som hon hade var helt full med spindelbebisar så vi var tvungna att slänga ut den. Förstår inte vad spindlarna vill i det rummet. Det är det största rummet i huset med en egen ytterdörr och långt ifrån föräldrarnas sovrum, perfekt, men fullt med spindlar.... BLÄÄÄ!

Fyfan, vill bara dö när jag ser den där bilden. Sen när man tänker att det kanske kommer ut såna där ur min säng någon vacker dag nu.... Uäääk!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: