Cinderbloom

2011-12-07
20:32:37

PLÄTTAR heter det!

Sitter just nu och äter plättar med pappa! Jag brukar alltid ha jordgubbssylt och socker på plättarna, brukade när jag var liten leka att jag la blod (sylt) över hela marken (plättan) och sen började det snöa (sockret). Men nu var det slut på sylt så jag fick ta såndär Bob marmelad istället.

 

Har just kommit hem från stan, har hängt lite med kompisarna efter praktiken. Har varit fullt upp nu så jag har inte orkat blogga, har bara varit på praktik och sovit men ändå.. Har inte heller hunnit träffa Neo nu på en vecka, han har ju dock varit i Stockholm halva tiden. Tänkte att jag skulle fara till honom imorgon efter praktiken när jag har varit hemma och duschat osv, men det verkar som att syrran behöver barnvakt så jag får väl se hur sent jag hinner ta mig dit då. Men man ska väl inte klaga. Jag tycker aldrig att jag har något att göra sen när jag har något att göra så stressar jag för mycket och sen klagar jag på att jag inte hinner göra någonting. Fast jag är en sådan person att jag tycker om att ha några timmar varje dag för migsjälv att göra det jag själv vill.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: