Cinderbloom

2011-12-05
20:28:20

Bastufolk

Världens suddigaste bilder, jag vet..

Baby följde med mig till bastun, visst är hon cool? ;) Det tog oss ett tag att få henne att sitta kvar och inte bli rädd och springa ut direkt, nu brukar hon sitta där hur länge som helst, så länge man inte börjar kasta vatten dvs.. Men det förstår man ju, katter har ju det bara lite varmare än oss... :D

 

Sitter just nu och funderar lite på hur jag ska spendera mina pengar denna månad, haha.. Kom på att jag inte kommer att ha råd att köpa p-piller om jag ska beställa e-cigaretter, men sen kom jag på att utan p-piller så kan man inte knulla och då är Neo lika mycket som jag skyldig att betala för dom, så han får betala för dom denna månad! Han betalar ju hur mycket som helst andra grejer som mat osv när jag är hos honom.. Men det sa jag ju såklart ingenting om när jag frågade honom om p-pillrena.. :D

 

Syrrorna är fortfarande lite skeptiska mot att köpa e-cigg till mig och hittills verkar det inte som att någon kommer att köpa dom. Men det förstår man väl på sätt och vis, i deras ögon är jag ju fortfarande det där lilla barnet och tanken att köpa "cigaretter" till denne är väl inte sådär helt okej. Vad roligt att jag kan beställa dem själv istället då. ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: