Cinderbloom

2011-08-11
19:28:31

Snopp & snippa!

Sitter och äter en kvällsmacka medans jag tjuvlyssnar på syrrans kille och deras tvååriga dotter som duschar och pratar om snopp och snippa. Hyfsat rolig underhållning! Kommer ihåg när vi fick se en film i skolan på mellanstadiet som hette typ snopp och snippa, fy vad det var hemskt kommer jag ihåg. Alla tyckte det var pinsamt. Sen kommer jag ihåg sexualkunskapen i åttan, eller är det redan i sjuan, där vi fick se en film som faktiskt var väldigt rolig. Men då tyckte jag bara att den var onödig eftersom jag redan var 14 år och i full gång att experimentera med snoppar och snippor, mest snoppar då antar jag..  Tänka sig att allt det där med sex var så "förbjudet" och äckligt när man var yngre. Man blev knallröd i ansiktet bara man fick höra ordet pussa, eller ännu värre hångla! Kommer ihåg på konfirmationslägret då vi satt och pratade alla tjejer om kärlek, jag tänkte det skulle bli en masa spännande sexfrågor men ja.. hur kunde jag tro det? Vi pratade om hurdan en bra pojkvän ska vara och hur det känns att vara kär, vilket jag tyckte var sådär lite halvtråkigt men ändå mysigt på något sätt, kändes som att man var tio år igen. En tjej som jag delade rum med blev helt röd i ansiktet och sa till mig att det var jätte skämmigt att prata om sådant, viket jag tyckte var rätt så gulligt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: