Cinderbloom

2011-08-08
19:48:04

Sleeeeep

Nu ligger två av tre ungar och sover, snart sover alla tre. Det dröjer nog inte länge tills jag själv går och lägger mig, kanske. Ska ju komma en massa roligt på TV idag, serier osv. Men jag vet inte var fjärkontrollen är och jag känner mig just nu för lat för att varken leta eller fråga.

Annars så känner jag mig rätt less för tillfället. Less på folk som inte kan fatta egna beslut och alltid ska ha andras åsikter för att kunna ens skriva något till en annan person. Man måste ju leva sitt eget liv på sitt sätt utan att alla alltid ska hålla koll på vad man gör. Själv skulle jag tycka det var svinjobbigt ifall alla mina kompisar visste allt vad jag gjorde hela tiden, visste allting jag pratar om med Neo osv. Äh, detta inlägget spårade ur.

 

Speaking of spåra ur, jag hittade ett kul spel på appstore, Rail Maze heter det!

Fast eftersom jag har spelat detta spel korta stunder hela dagen så börjar jag känna mig hyfsat less.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: