Cinderbloom

2011-08-29
08:08:22

Skola!



Hej & hå!

Random..
Sitter just nu i skolan och väntar på att vi ska börja, vi ska få veta våra resultat idag på testerna som vi har gjort i Engelska B, är ganska nervös faktiskt, vet inte om det ens gick nå bra alls, testerna var ganska svåra, i alla fall det första.

Känner mig rätt så trött, efter att Kisse spydde igår så kunde jag inte somna om för att klockan hann bli tolv och jag är rädd för "spöktimmen" så jag försökte hålla mig sysselsatt till ett men jag tror att jag somnade före ett ändå någongång, med hjälp av chill-listan på spotify såklart.. Drömde en massa konstigt igen men nu kommer jag inte alls ihåg drömmarna, eller jo, vi var jagade av vargar, jag i framtiden och ett barn och mamma tror jag, sen skulle det komma någon mystery wolf man hero och hjälpa oss eller något men han kom aldrig så vi rymde och simmade över vasa-skeppet som låg på botten eller något skit... Helt jävla skumt.

Typ andra gången jag drömmer mardrömmar om vargar, brukat alltid drömma mardrömmar om björnar. Eller bara att alla vill döda mig och jag är jagad, drömde förra natten också att det var någon random tjej som jagade mig och någon annan.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: