Cinderbloom

2011-08-04
20:40:22

Nu är det jul!

Nu är det jul, här i vårt hus! Lalalalalalaaaaaa!!!!! Jag längtar efter julafton! Fast vintern kan lika gärna byta plats med sommaren. Det suger ju att vi bara har drygt två månaders sommar! Vad i helvete är det för liv? Orättvist!

 

Idag har jag bara spelat Sims från morgon till kväll, har hunnit passa syrrans tvillingpojkar lite grann också. Det gick bra ända tills båda två började gråta samtidigt, fick lite panik.. Det kan inte vara så lätt att vara tvillingmamma! Och att ha en tvååring vid sidan om också. Syrran är en riktig supermom!

 

Mer då?

Jag har knappt duschat på flera dagar... Har inte orkat och har inte.. orkat. Imorgon tänkte jag i alla fall duscha! Och kanske fixa rummet? Rummet ser nämligen lika bra ut som jag... >.>


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: