Cinderbloom

2011-08-11
14:56:39

Mera ungar!


Sitter hemma hos syrran som har en vän på besök, hon tog även med sig en unge så det är bebis-träff här :) Vi har fikat lite hallonpaj och sådär..
Vaknade för tre timmar sen men det känns som om jag skulle kunna gå och sova igen, har någon trött period på gång nu. Neo skickade sms för ett tag sen och skrev att han ska börja åka hitåt imorgon, känns så overkligt men ändå verkligt på något sätt, jag vet inte. Men nu är det på gång! Fast han är ju inte här ändå föränn på Lördag. Ni har väl sett min countdown? ;)

Haha!! :D Tycker fortfarande att denna countdown as helt ascool ;)

Om ni tycker den är lika cool som jag och bara är så nyfikna på när Neo kommer hem så kan ni gå in och kika på http://www.countdown.se/egen-sida/Neo-kommer-hem-8660/ precis när ni vill! Fast min blogg är såklart mycket bättre att kika på ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: