Cinderbloom

2011-08-26
17:01:30

Kört igen!

First things first!

Här är mina snygga booots som jag snackade tidigare om som jag har köpt förra året. Vill ni veta en hemlis? ;)

Egentligen är dessa skor ett par vinterskor! Men förra året när jag hade på mig dessa skor på vintern så halkade jag runt som en Bambi på hal is. En gång gick jag bara en gång utanför dörren och flög med datorn och allt, slog mig i rumpan! :( Så jag använder dessa mest på hösten och våren nu...

 

Random bild på mig från bilen. Det är ju skitkul att ta bilder på sigsjälv när man inte får visa sigsjälv.

 

Jag körde hela vägen hem! Först tränade vi på att starta bilen för vi märkte att jag fick lätt kärringstopp fast jag inte hade fått det en endaste gång igår. Men det gick bra, vi tränade lite extra för jag skulle korsa E4:an, och det är ju rätt mycket trafik där så man ids inte korsa om man får kärringstopp. Så jag fick inte det! :D Sen körde jag igenom byn och hem på gården, kan ju säga att bilarna som mötte mig körde nästan i diket för de aktade sig för mig så mycket. Men jag körde själv kanske en meter ifrån kanten, det ser så himla nära ut i spegeln!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: