Cinderbloom

2011-08-12
18:26:47

Älsklingen!

Yeeey! Nu är älsklingen i Sverige! Han ringde för ett tag sedan och sa heeej :) Fast han är fortfarande i alla fall 90 mil hemifrån, så det dröjer ett tag ännu. Exakt såhär länge:

Exakt ungefär så länge! :) Ser väldigt lite ut.. 17 timmar... Senast jag tittade så var det typ 23 timmar och 30 min eller något. Det börjar närma sig :) Vad händer när countdownen tar slut? Försvinner den bara sedan? Vad tråkigt.

 

Vi har typ just käkat tacos och sitter nu och bara tar det lugnt. Eller ja, jag tar det bara lugnt, Supermom har badat tvillingarna och börjar göra dem i ordning för sängs och hennes kille städar köket. Jag och dottern sitter och myser och tittar på Molly mus! :) Hon är helt fast i det, och att spela snake på min nokia 3310... Eller ja, snarare gå runt med mobilen och titta på displayen ibland.

 

Jag kommer antagligen inte blogga så himla mycket efter imorgon, i alla fall inte på ett tag, kanske. Ifall jag inte har blivit helt bloggberoende nu.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: