Cinderbloom

2011-08-23
21:04:08

Addict radio rock!

Ligger just nu i sängen och lyssnar på Addict Radio Rock via Itunes, skitbra kanal :D Just nu verkar dom spela en massa chill-låtar så jag har en sådan härlig chill-känsla nu! :) Saknar Neo redan... Känns lite oroligt ändå att vi kommer leva som vi gör typ ännu två år, sen då? Ska jag flytta dit vart han flyttar och försöka få jobb där? För antagligen kommer vi alltid leva såhär, ifall han inte byter jobb, för i hans jobb jobbar man lite var som helst. Har ju två år kvar att planera vad jag ska göra efter skolan och sådär, men jag är en sådan person som vill ha planerat saker i tid, så att jag inte sedan står där på studenten och vet varken in eller ut.

Awww.. nu spelar de Hey there Delilah... Börjar nästan lipa när jag spelar den låten på gitarr själv för att den passar så bra in på att Neo är i Norge osv. Kan varken spela eller sjunga låtar som har med kärlek och göra efter att Neo har varit borta ett tag.


Kommentarer:
#1: Supermom

Att planera är ju bra (jag själv är ju planeringsfreak) men att leva i nuet bhöver man också. Försök njuta av din egentid, men vet att det är svårt när man saknar. Ta hand om dig! Kram!

2011-08-24 @ 20:19:39

Tack för rådet, kram :)

2011-08-24 @ 21:55:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: