Cinderbloom

2011-04-10
12:05:04

Ligger fortfarande i sängen...

 

Ligger fortfarande kvar i sängen, lyssnar på en massa fint chill musik...

Neo steg redan upp och gick för att spela men jag orkar nog inte stiga upp ännu. Var ju uppe redan en sväng och gjorde frukost till oss, nog blev han glad när han fick frukost på sängen :)

 

Idag har jag lust att göra något kul! Fast det har man ju varje dag?

Ska nog snart här när jag orkar fara och duscha, sminka mig något fint och sen ska jag tvinga Neo att fara ut med mig! Det är ju så vackert väder, sa dom på facebook i alla fall, hahaha.. xD

 

Funderar på att fixa någon ny design igen, är ju så tråkigt att alltid ha samma! Kanske en grön design denna gång?

Hmm, får se vad jag hittar på....

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: