Cinderbloom

2011-04-09
20:44:35

Lalallaaa!!
Sitter och "tittar" på Family Guy, lyssnar på en låt som har varit i mitt huvud hur länge som helst, är helt fast. Låten är egentligen ganska dålig men jag tycker bara så mycket om den ändå.. xD Helt skumt, kom ihåg att den är dålig men här har ni den i alla fall:

 

Det har varit en rätt så rolig dag ändå, varit fint väder och man har i alla fall gjort någonting. Skönt var det att vara ute, brukar faktiskt nästan aldrig vara ute. Skumt.

Nu blev jag less på den där låten...

 

Family guy är ett ganska hemskt program ändå, tycker nästan att det är jobbigt att se på det ibland när dom lägger in sånt där hemskt, när det bara flyger blod eller nått djur plågas eller nåt sånt där. Alltså visst är det ju kul men jag bara tänker för mycket så det blir bara hemskt...

När jag nu ändå skriver om hemska saker så kan jag rekommendera två hemskt bra filmer, de är sorliga och så där men dom är bra! Jättebra! Requiem for a Dream heter den första och den andra heter 2.37,

sätter länkarna till båda två på imdb.com nedanför:

 

http://www.imdb.com/title/tt0180093/

http://www.imdb.com/title/tt0472582/

 

Jag är faktiskt helt film galen, förut hade jag över 500 filmer på min dator och jag såg minst en film varje dag, ibland blev det t.o.m typ fem filmer på en dag. Alla i våran familj tycker egentligen om film, så det går väl i generna typ?

Någongång skulle jag vela vara med och göra en film, inte vara skådesspelare kanske men bara vara med. Kanske hjälpa till med manuset eller något såntdär..

Jag skrev en gång en berättelse som var inspererad från en dröm, den tänkte jag att skulle bli en ganska bra film... Fast ja, nu vet jag inte ifall den skulle vara så bra nåmer :D

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: