Cinderbloom

2011-04-03
20:09:20

Duschat, yeeey!

 

Kom just från duschen, sitter och "glor" på How I met your mother på tv... hah, jag kan verkligen inte titta på någonting utan att göra något samtidigt... xD

 

Sitter på msn och chattar lite, direkt när jag loggar in började en gammal spelkompis spamma till mig, han har nå strul med sitt ex och funderar på att ta henne tillbaka och BLABLABLA. Fyfan vad han är jobbig, det är det enda han har skrivit om i typ hundra år, helt idiotiska grejer. Man har ju ett eget liv? Man måste ju kunna ta sina egna beslut, visst kan man ju fråga om råd ibland men herregud hans grejer är så totalt onödiga...

Men jag är för snäll för att be honom dra åt helvete... :)

Åh fyfan, snart tror jag nog att jag verkligen ber honom att dra åt helvete och stanna där, länge... >.<


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: