Cinderbloom

2013-09-15
23:21:00

Update ;)
Jag har fått körkort. Jag har jobbat lite grann i sommar. Jag har varit på krogen vääääldigt mycket. Jag har gjort slut med Kenny nyligen. Jag ska söka till Umeå universitet, eventuellt kanske studera ett år i Australien, why not? :D Jag ska börja promenera minst 30 minuter varje dag, och varje vecka ska jag öka på mitt träningsschema, med bland annat morsan som min PT. Kommer väl bli flera dagar då hon får skrika på mig att jag ska ut och gå, hoppas du orkar det morsan! ;)
 
Allting har ändrats. Jag tittar på migsjälv i spegeln och tycker att någonting ser konstigt ut. Nytt. Men jag älskar det. Detta är en ny start på början av mitt liv. Alla dörrar är öppna. Ingenting är omöjligt. Var är jag om ett år?
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: