Cinderbloom

2013-05-25
00:35:02

Nämen hej!
Jadu bloggen. Det har varit rätt så tyst här ett tag. Kommer inte riktigt ihåg att jag har en blogg. Känns lite halvt onödigt. Men ändå skönt att skriva av sig ibland, eller som nu, ha något slagt tidsfördriv.
 
Är hemma fast här är ingen annan hemma, förutom mamma och katterna som alla ligger och sover. Var igår och grillade i byn med Sebbe som bott granne med mig hela livet. Det var riktigt roligt faktiskt, länge sedan vi gjorde någonting tillsammans. Vi grillade på stranden där det låg en halvrutten död älg i vattnet, trevligt...
 
Hade tänkt lägga upp en bild på Baby men det funkade inte att skicka över den från mobilen av någon konstig anledning och jag orkar inte börja bängla med att ta bild med maccen, så det får ni leva utan.
 
Månne vad jag ska hitta på resten av natten då.
 
Har gått runt med sånhär på huvudet nu två dagar här hemma för att inte mamma ska se att jag rakat av halva håret på skallen. Okej, inte direkt halva men en del. Bestämde mig nämligen i fyllan att jag skulle ha sidecut och det har jag ingen lust att förklara för mamma... Nå, det växer nog ut snart. :) Plus att den värmer huvudet :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: