Cinderbloom

2013-03-30
20:58:51

Sillar
Ligger i soffan och chillar. Syrran, hennes kille och son har kommit hem idag. Vi har ätit lite middag och bara umgåtts. Nu funderar jag på vad jag ska hitta på medan hela huset sover. Mamma kommer också att lägga sig tidigt eftersom hon jobbar imorgon, och eftersom hon också sover i mitt rum nu när syrran & company sover i mammas rum så kommer jag inte kunna vara där heller. Men det är sånt man får ta, och det gör mig ingenting. Är väl lika bra att bekanta sig med vardagsrummet ibland. ;) Tror nog att jag ska spela sims hela natten, och äta torkat kött, nu när det ändå är vår. Fast imorgon blir det tydligen sommar, så står det i kalandern. Sommartid.
 
Njaa, riktigt såhär ser det inte ut ute ännu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: