Cinderbloom

2013-03-15
11:51:14

En jobbig natt
 
Jag kom hem från skolan, och la mig i sängen, och här ligger jag. Redovisningen gick bra, fast det gick väldigt snabbt. Men äh. Sov drygt fyra timmar ordentligt inatt eftersom jag låg tre timmar och halvsov/vaken och halvdrömde/tänkte på min redovisning som jag läste om och om igen och ändrade en massa saker hela tiden, kändes helt oändligt. Sen drömde jag om universitetsskolan jag ska söka till, att jag var där och inte hittade någonting och sjukhuset där jag ska jobba i sommar, dit jag kom försent första dagen eftersom jag inte visste hur länge det skulle ta att köra dit.
 
Nu ligger jag och väntar på att anmälan till sjuksköterskaprogrammet ska öppna, vilket det borde göra vid 13-tiden. Sen ska jag fara och övningsköra med mamma här under dagen, får se när hon ringer.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: