Cinderbloom

2013-02-22
14:27:48

Skidor & korv
Har varit och åkt skidor och grillat korv med tre klasskompisar, det var riktigt roligt och mysigt, fast att åka skidor var så mycket jobbigare än vad jag trodde, har inte åkt skidor på flera år. Kanske berodde det på att de var dåligt vallade, eller så har jag bara jävligt dålig kondition.
 
Tänkte ta och träna nu direkt när jag kommit hem men jag slog i foten hårt som attan i sängkanten så jag ids inte börja hoppa på den riktigt ännu. Lika bra det, så får man vila ett litet tag.

Kommentar:
#1: Kattis

Åh, vad härligt med skidtur. Grym träningsform, mycket jobbigare än jag mindes, (håller med dig), kände jag när jag åkte igen för första gången hemma i Happis för ett par år sedan. Vi kommer upp i påsk! Då får vi ta en tur tillsammans. Hoppas det finns is kvar då. Kram på dig!

2013-02-27 @ 15:41:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: