Cinderbloom

2012-09-12
15:19:58

Fyfan
Fyfan vad jag är sliten. Var uppe igår rätt så sent, kanske till ett eller något liknande. Delade en flaska vin med Sofia och det slutade med en hel del drama på järnvägsbron (varken jag eller Sofia som skapade det). Ska aldrig mer gå över den bron, kändes som att den skulle rasa vid varje kliv så jäkla gammal och rutten som den är. Det är ett under att tågen kommer över, fast tågen kör ju inte på plankorna som är vid sidan av rälset...
 
Sen vaknade vi halv fem på morgonen för att göra oss i ordning. Vi var klockan halv 6 på ÖoB för att inventera, och det gick helt bra. Fast man var rätt så borta efter ett tag och förstod inte så mycket av någonting. Sedan var jag borta i skolan också... Nu ska jag snart åka hem, lägga mig i sängen och dö.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: