Cinderbloom

2012-05-16
15:40:19

Snurridull
Bastun botade inte min depp-känsla för denna skitdag. Då finns det nog inte så mycket som kan hjälpa. Är helt snurrig för jag har typ tusen saker, okej kanske tre saker som jag ska fixa före jag åker till Norge. Och jag vet inte vilken dag exakt vi åker till Norge heller. Blä, sen har jag typ mens, kanske, tror jag, och så har jag inga cigaretter. Är helt snurridullig!

Sen har jag drömt en heeel massa skitkonstiga drömmar hela natten. Vaknade också med att jag satte mig upp i sängen i panik (som i filmer), men jag kommer inte ihåg vad jag drömde om.

Sen är min hud helt skit pga att jag bytt till minipiller. Kanske beror det på stress och mens också, vet inte dock om jag tror på att man får finnar av stress..

 

Nä, en lugn tjejkväll kanske skulle passa bra.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: