Cinderbloom

2012-07-23
12:03:58

Spindlar & bröllop
Har just sovit lite grann, och har drömt jättemycket. Drömde först att jag satt hemma hos Kenny framför datorn och det var helt plötsligt en stor gul spindel vid databordet. Så jag sprang därifrån och sen hjälpte syrran och mamma mig att döda den och när vi krossade den så kom det ut massa små babyspindlar.
 
Sen drömde jag att jag var hemma, vi bodde nära en kyrka i vad som ut som England. Jag gick ut på morgonen och hittade en lapp där det stod att kom till kyrkan från Kenny. Så jag gick dit, och han hade planerat värsta bröllopet dit. Prästen och han hade lite teaterliknande grejs där föränn jag förstod att det var ett bröllop, då fick jag panik eftersom jag bara hade gått dit i trosor och T-shirt. Så jag sprang tillbaka hem och sen sprang jag tillbaka.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: