Cinderbloom

2012-07-01
15:13:30

Lugnet efter stormen
Har just kommit hem från Kenny, jag sov över där igår. Allting gick bra, fast vi pratade inte så mycket om det som hänt. Pratade faktiskt inte alls om det. Vet inte riktigt om man egentligen borde det. Får väl se hur det blir, vi har ju i alla fall en månad på oss att lösa det.
Jag trodde att han skulle vara väldigt arg vilket han inte alls var så jag är helt förvirrad nu. Liksom gått runt i en vecka och tänkt att man ska få skäll och att vi ska bråka och så kommer man bara dit och så kramar han om en.
 
Hemma har vi fikat tårta med familjen för att jag och brorsan har fyllt år. Det var riktigt gott, och de hade även gjort en lite nyttigare variant av gräddtårta. :) Det var uppskattat.
Har även jobbat på Jazz & Blues festivalen nu fredag och lördag. Det var faktiskt ganska roligt. :) Men det var nog mest för att man hade gott sällskap.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: