Cinderbloom

2012-01-21
11:34:50

Kläd-kris

 

Ska jag ha detta på mig ikväll?

Det kanske är lite för somrigt med tanke på den blommiga kjolen?

 

Eller ska jag ha denna? Fast i denna klänning så putar fläsket ut från alla håll o kanter.

 

Monica fyllde nämligen år för några dagar sen så vi ska fira henne ikväll. Måste redan packa alla grejer och sånt för att jag kommer att vara i stan hela dagen, måste gå på föreläsningar och sen har jag ingen skjuts fram och tillbaka från stan.

 

Ååååh, vad ska jag ha på mig?!


Kommentarer:
#1: Kattis

Röstar på kjolen, inte alls somrigt med tanke på svart över och under; jättefint! Klänningen är också fin, men en tuffare look, och jag gillar mer den romantiska stilen för tillfället. Puss

2012-01-21 @ 13:30:55
#2: Cinderbloom

Bra val! Jag körde faktiskt på den :) Antar att du och jag har ärvt lite mode-hjärna.

2012-01-22 @ 01:27:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: