Cinderbloom

2012-01-10
21:20:27

Fildelning = religion?

"You wouldn't download a bear"? Haha, va..? :D

 

Anyhow, det var inte bilden jag tänkte babbla om. Har ni hört att fildelning har blivit en religion? Senast jag läste om det så hade det tydligen 3000 medlemmar redan, det är väl ett smart sätt att göra fildelning lagligt, eftersom man inte får gripa någon p.g.a religion tror jag. Nu förklarar jag jättedåligt vad jag menar, men ni fattar väl tanken i alla fall?

 

Hittade deras "bön" som någon hade kommenterat som ett skämt tror jag, fick mig ett gott skratt.. :D

 

Vår Fader som är i datorn
Helgat vare Ditt namn
Kopi Din vilja
Såsom på Hårddisken
Så ock på Dvd
Förlåt oss våra Rar-filer
såsom ock vi förlåta de som trasiga äro.
Och inled oss inte i frestelse att köpa
det som lika bra går att ta från Internet.
Ty Ramminnet är Ditt
och CPU:n
och E-penisen.
I evighet.
Enter.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: