Cinderbloom

2012-01-22
19:32:12

...
Känslan just nu är bara blääää... Har inte gjort något vettigt över huvud taget idag, förutom att bajsa och äta och sova. Är som en bebis. Tror inte att jag orkar duscha heller idag så jag får stress-duscha på morgonen, fun, fun! - Not.

Det var en hyfsat rolig kväll igår ändå, trots att jag tyckte att jag fick åka hem en aningen för tidigt (runt ett) för att min skjuts blev lite trött. Men det gör inget, folket for ändå till krogen. Tycker det känns lite jobbigt när man är någonstans och festar och är den enda underåriga och folk inte ids dra för att då blir jag ensam, tycker inte att det borde vara ett problem, fast ja, händer det hela tiden så kanske det inte är så roligt.

Jag har haft en liten mini-dröm ett tag att ha en egen bar i framtiden. Inget sånt där disco-ställe utan en mysig liten pub typ. Med biljard osv. Fast det skulle kanske bli lite jobbigt i längden med alla överfulla personer.

 

Alltså vafan jag känner mig bajsnödig igen, jag har skitit minst tre gånger idag...?!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: